zondag 25 november 2012

Nivea Pure & Natural











Nivea heeft al een tijd lang een nieuwe lijn. Pure & Natural, alle producten uit deze lijn zijn 95% biologisch. Ze bevatten Argan olie, Aloe vera, en afhankelijk van wel product nog meer heerlijke natuurlijke ingrediënten.
Ik heb een lange tijd de Hydraterende Dagcrème getest. Het eerste wat mij opvalt is dat je dus zonder al te veel chemische stoffen, je toch nog dat heerlijke crème gevoel kunt hebben, het gevoel dat je iets op je gezicht smeert waarvan je weet dat het allemaal natuurlijke producten bevat, maakt het gebruik van deze producten nog fijner.

Deze dagcrème ruikt fris en smeert luchtig. Toch heb je maar een klein beetje nodig om een je gehele gezicht mee in te smeren.

Na een paar dagen merkte ik al dat mijn gezicht soepeler aanvoelde. Na ongeveer 2 weken voelde ik daadwerkelijk een verandering, mijn huid was zachter, al vanuit zichzelf. Meestal voel je verschil in de structuur van je huid vooral vlak na het smeren van een crème  maar ik voelde juist na elke uren dat het nog steeds zacht aan voelde, alsof de crème in je huid is getrokken en het van binnen huid voed.

ik geef dit product een: 8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten